vrijdag 19 maart 2010

Evy Gruyaert: “Ik let op wat ik eet, niet op hoeveel ik eet”

Evy Gruyaert



VRT-gezicht en Donna-stem Evy Gruyaert (28) heeft zich
aan een boek gewaagd. Komende maandag, op Wereldgezondheidsdag,
ligt haar eerste schrijfsel, Het dagboek van Evy Gruyaert:
tips voor een gezond leven zonder stress, in de winkelrekken. “Een
gezondheidsboek op Wereldgezondheidsdag, het lijkt wel of ik met
dit boek de wereld ga verbeteren”, lacht Gruyaert.


Evy Gruyaert



In haar boek laat Gruyaert een maand lang in haar “drukke leventje” kijken, en geeft
ze tips hoe in een stressvol bestaan toch fit te blijven. “Ik wil met
mijn boek aantonen dat je niet per se een moeilijk vol te houden
dieet moet volgen om gezonder te leven en je beter in je vel te
voelen”, zegt Gruyaert.


Evy Gruyaert



Het boek is opgevat als een dagboek.
Vind je je leven zo boeiend dat
je het met anderen wilt delen?
Evy Gruyaert: “Ik vind het zelf ook soms vreemd,
maar ik merk dat mensen toch vaak
geïnteresseerd zijn in wat ik doe.
Ik krijg daar toch veel vragen over.
Daarnaast wil ik de mensen laten
zien dat je een druk leven, zoals ik er
een leid, perfect kan verzoenen met
een gezond bestaan. En dat je niet
per se een dieet moet volgen om er
gezond uit te zien en daadwerkelijk
gezonder te zijn.”


Evy Gruyaert



Het is met andere woorden geen
afslankboek?
Evy Gruyaert: “Nee, nee, daar hebben we Daisy
Van Cauwenberghe al voor (lacht).
Ik heb trouwens nog nooit in mijn
leven een dieet gevolgd, dus daar
kan ik mensen niet mee helpen. Ik
ben wel bezig met gezond eten, met
wat ik eet, maar niet met hoeveel
ik eet.”


Evy Gruyaert



Ben je eigenlijk tevreden over je
lichaam?
Evy Gruyaert: “Ach, iedere mens heeft wel iets
waar ie niet zo content over is.
Het is gewoon een kwestie om die
mindere kantjes zo goed mogelijk
te camoufleren. En tegenwoordig
heb je daar vanalles voor: push-up BH's,
steunbroeken, steunkousen,...


Evy Gruyaert



Je draagt blijkbaar ook humorondergoed?
Evy Gruyaert: “Ik vind dat wel tof, ja, zo’n onderbroekske
met Snoopy op. Ik draag ze vooral als ik weet dat ik
me onder een wat stijver gezelschap
ga begeven.”
Tijdens vergaderingen met de netmanager
van Eén draag jij dus een
onderbroek met Snoopy op?
“Inderdaad. Alle redenen zijn goed
om een beetje plezier in je leven te
krijgen (lacht).”



Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert
Evy Gruyaert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten