donderdag 2 december 2010

Glamour naakt fotoshoot in mannenblad wenkt voor Evy Gruyaert

Het kon natuurlijk niet uitblijven, nadat eerder al gerenommeerde mooie bekende Vlaamse sexy babes als Lien Van de Kelder, Hanne Troonbeeckx, Belle Perez, Sophie Dewaele, Sabine Hagedoren, Veronique De Kock en Roxane Kalishoek waren genomineerd voor een glamour naakt fotoshoot in een mannenblad, is nu ook sexy Evy Gruyaert voorgedragen om haar borsten bloot te geven in het beroemde mannenmagazine.


Het naakt blad organiseert op hun site onder het mom van 'Wie Wil Jij Het Liefst In Playboy Zien?' een internet verkiezing.




Playboy geeft voor het eerst in de geschiedenis heel Nederland de kans om de favoriete bekende Nederlandse of Vlaamse vrouw aan te dragen als naaktmodel voor in het magazine.
Op de site kan gestemd worden op jouw favoriete babe.



Benieuwd van wie de Vlaamse lezers met de borsten naakt willen zien: Hanne Troonbeeckx, Sabine Hagedoren, Lien van de Kelder, Belle Perez, Veronique De Kock, Sophie Dewaele, Roos Van Acker of Erika Van Tielen? Of toch de grote tetten van ex Pin Up Club ster Wendy van Wanten.Hoe leef jij met het predikaat 'sekssymbool'?

Evy Gruyaert: 'Ik ben geen sekssymbool en ik doe er alles aan om het niet te zijn. Ik geef geen schuine interview, geen dubbelzinnige quotes en doe geen fotoshoots in weinig verhullende outfits. Trouwens, slim is het nieuwe sexy. Slim zijn is het nieuwe mooi. Weg met een D of G-cupmaat, leve de bagage!'

'Ook bij mannen. Een man kan zo verschroeiend mooi ogen, maar als je al na één minuut conversatie tot de achterkant van zijn schedel doordringt, ben je tijd aan het verliezen. (lacht) Geef mij maar een ajuin die je langzaam kan pellen. Geef mij maar een man bij wie je lang moet graven, die het spannend maakt. Ik moet kunnen opkijken naar een man, leren en bijleren van hem, een man die dingen kan die ik niet onder de knie heb.'

Hoe ontsnap jij aan dat gecontroleerde en gedicteerde leven?
Evy Gruyaert: 'Thuis ontsteek ik soms kaarsjes, vlei mij in de zetel en trakteer ik mezelf op een klein glaasje whisky. Er staan een aantal flessen whisky in mijn bar, maar Bruichladdich, een single malt, geniet mijn voorkeur. Ja, je schrikt, maar whisky is voor mij puur genot. Dan zet ik de radio op, lees een boek, bel iemand en droom steevast weg.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten