donderdag 16 december 2010

Evy Gruyaert en Luk Alloo presenteren samen de MIA's

Eén-presentatrice Evy Gruyaert en Radioprestentator Luk Alloo zullen samen op vrijdag 7 januari de vierde editie van de Music Industry Awards (MIA's) presenteren.
Tijdens de MIA's zullen er prijzen in 17 categorieën worden uitgereikt. Onder meer Daan, Tom Dice, Flip Kowlier en Stromae strijden voor de titel 'Solo artiest man'. In de categorie 'Solo artiest vrouw' nemen Natalia, Trixie Whitley, Selah Sue en Annagrace het tegen elkaar op. Bart Peeters, Andes, Flip Kowlier en Buurman maken dan weer kans op de prijs voor 'Beste Nederlandstalige act'.
'Ik moet mij geen zorgen maken over wie van ons twee de mooiste galajurk zal dragen', grapt Eén-presentatrice Evy Gruyaert. Zij presenteert samen met Radio 2-presentator Luk Alloo de jaarlijkse MIA's, de Music Industry Awards.
'Het is sowieso een eer om de MIA's te presenteren, in het bijzonder omdat ik dat met Luk Alloo mag doen', lacht ze. Om de awards uit te reiken, krijgen Evy Gruyaert en Luk assistentie van 'zowat iedereen die 2010 mee kleur heeft gegeven'. De uitreiking van de MIA's kan u live volgen op 7 januari om 20.40 uur op Eén. Stemmen kan nog tot en met maandag 20 december op de sites van de radiozenders van de VRT.

Evy Gruyaert kijkt dus al uit naar de show: 'De MIA's mogen presenteren is sowieso een hele eer, in het bijzonder omdat ik dat samen met Luk Alloo mag doen. Ik moet mij dus al geen zorgen maken over wie van ons twee het mooiste galakleed zal dragen.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten