donderdag 6 september 2012

Naar waar surft zwangere één omroepster Evy Gruyaert?


Naar waar surft zwangere één omroepster Evy Gruyaert?


Presentatrice bij Vlaanderen Vakantieland en MNM en ooit het gezicht van 'Start to run', Evy Gruyaert zwanger voor haar eerste kindje, is niet voor één gat te vangen. Maar wat zijn haar tips voor het internet?

Labottega

Evy Gruyaert "Het boek Shoe Addict heb ik in 2010 geschreven omdat ik werkelijk shopaholic ben als het op schoenen aankomt. La Bottega biedt een gevarieerd aanbod van schoenen en accessoires van verschillende merken. Ik kan er terecht voor een alledaagse pump alsook voor een exclusief designer exemplaar, zoals een Ellen Verbeek bijvoorbeeld."

"Ik kies mijn favorietjes altijd uit op voorhand. De duidelijke en grote foto’s zijn een handige tool voor de selectie. Logisch, denk ik dan, het moet toch de moeite waard zijn om van Gent helemaal naar Hasselt af te reizen. Eenmaal aangekomen in mijn schoenenparadijs, beslis ik samen met een ervaren styliste over hoe ik die ene paar schoenen ga combineren met de it-bag van het moment."

"Ik prospecteer niet alleen naar schoenen op het internet. Mijn boodschappen doe ik ook helemaal online bij Colruyt of bij Bio Planet. Mijn lijstje geef ik via de website door, zodat ik na mijn werk even kan binnenwippen, ‘et voila’, weer tijd uitgespaard. Bovendien laat ik mij op die manier minder snel verleiden door impulsaankopen."

Malice in Wonderland

Evy Gruyaert "Malice in Wonderland is een feeërieke verzamelplaats voor originele juweeltjes. De site biedt een mooi overzicht van de collectie in wel heel sprookjesachtige sfeer. Met een beetje fantasie lijkt juwelen kiezen op deze site een beetje op een gezellige boswandeling."

"Deze lijn heeft zijn intreden gedaan in 2009. De website een hoog meisjesgehalte zonder echt de prinsesjestoer op te gaan. De website is niet de enige manier om deze 'must-have’s' aan te schaffen."

'Geen fan van online winkelen, of behoefte aan deskundig advies om de juiste mix-‘n-match te vinden? Kijk snel op de website naar de adressen van de verdelers."

Speel hier zelf de bad girl in Wonderland.

Resto.be

Evy Gruyaert "Resto.be verzamelt meer dan 18.000 adresjes op één centraal punt. Grieks of Arabisch, terras of tuin, men kan zelf de zoektermen bepalen om zo de tofste etablissementen van Europa te kiezen."

"Ik kies niet alleen mijn pumps en oorringen online, maar ook mijn eethuisjes. Via deze site ga ik inspiratie op doen vooraleer ik een etentje plan. Ik vind het ontzettend leuk om restaurants te kiezen. Zo heb al een band met een paar favorietjes opgebouwd. Zoals Kasteel Vitueux in De Pinte bijvoorbeeld, de zaak plaatst zich in een chique chateau-kader, maar het eten, is net als de prijs, om van te smullen."

Evy Gruyaert "Op donderdag en/of vrijdag pik ik graag een lunch mee in de Food Affaire, een trendy bar in Gent. De ontbijtkaart is ook om van te smullen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten